fredag 31. august 2012

Kan jeg style meg til Bergen?


Om en måned skal jeg på Interiør og Boligmessa  i Bergen.
De dyktige arrangørene har invitert oss bloggere til å bli med på en liten styling-konkurranse 
Fantastiske bidrag allerede, men jeg hiver meg med sånn på senkvelden. 
Som vi sier i Trøndelag: "Det e håp i hengan snøre!"

Og dette bildet representerer vår familie og hjem ganske godt synes jeg:
Vi har mange farger i huset, noen Ikeamøbler, noen design, men også endel redesign, 
enten laget selv eller som dette bordet som er kjøpt hos bloggvenninne Irina. 
Også loppisfunn fra BruktBo som den svarte telefonen da.
Bøker om foto og reiser, både på gresk og engelsk.
Oliventreet for våre greske røtter.
3D-briller oppå bøkene fordi vi er kino-elskere.
Veske med matchende pengpung fordi jeg er jååååla!
Og der andre bloggere setter et lekkert par sko ligger det 2  Playstation-spaker.... 
Jeg bor jo i et guttehjem:-)

Sånn er hverdagen hjemme hos oss:-)

Men i slutten av september rømmer jeg altså hverdagen litt og skal nyte
 interiørdager fulle av inspirasjon og mangt et bloggtreff.

10 kommentarer:

  1. mmm... dette likte jeg ! :-)
    sees i bergen.

    SvarSlett
  2. Du kan definitivt style deg til Bergen:) Flott bidrag:)
    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Ikke noe problem å style seg til Bergen med dette bildet nei :-)

    Gleder meg masse masse til nok en husmorferie

    Klem
    Lottemora

    SvarSlett
  4. Thank you very good website, I really like this template, looks great.

    SvarSlett
  5. Takk for strålende fint bidrag!:-)

    SvarSlett
  6. Ja, kanskje du kan det!
    Supert bilde. Elsker gult:)
    Ønsker deg ei god helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  7. Elsker bildet, helt nydelig!! :)

    SvarSlett
  8. Great idea...I love yellows!!!

    SvarSlett
  9. <herlig bildet... du er jo fliiiiiiiiiiiink :) Savner deg, kom innom en dag :) Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...