onsdag 29. mai 2013

S T A Y x 3

I dag blir den røde tråden i blogginnlegget STAY!
 
Det er jo snart avreisetid til vårens store blogghappening, nemlig Bloggbliss i København som Norske Interiørblogger arrangerer. Jeg meldte meg på i siste liten og gleder meg nå til tur med 35 andre gale interiørbloggere fra hele Norge.
 
Vi skal bo på det flotte leilighetshotellet STAY innredet i beste HAY-stil.
 

 
Alle photo: Fra Stays hjemmeside
 
En liten videosnutt fra STAY:
 
 
Tror det blir en flott og passe hektisk tur med mye sosialt opplegg, nydelig mat og shopping.
 Har jo møtt mange av bloggerne før på disse arrangementene og de er herlige mennesker:
 
*****
 
Så over til en reiseguide-App som er kjempepraktisk å ha på tur, og hva heter den...
STAY, selvfølgelig.
Og ekstra gøy, den er laget i Norge!
Masse info om 130 destinasjoner (blant annet København).
 
 
Se mer her: Stay eller søk etter Stay på AppStore.
 
*****
 
Og på slutten av den røde tråden henger det en liten godbit:-)
Ønsker dere alle en finfin onsdag med Rihannas rolige sang
STAY
 
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Så mye flott på bloggen din)) det greske soverommet ditt, elsker jeg.er selv halvt gresk med familie på Patmos og Samos) Ønsker deg en kjempefin tur!! Hilsen fra Camilla ( Athena Manganas)

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg!! :):):) Reisesommerfugler flakser viltert i magen nå, jah! Ses snart! Klemklem!

    SvarSlett
  3. Weeeee!!!
    Sommerfugler i maaagen!
    Glæ mæ!

    Siw

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder:)
    Kos deg masse på Bloggbliss i helgen:)

    Solklem

    SvarSlett
  5. Heisan Inger Lise
    Så artig at du meldte deg på i siste liten! Hadde ikke fått med meg at du skulle bli med. Ja, det var trivelig på Glansdagen og det blir det garantert her også! Sees!
    Klem fra Inger Lill

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...