tirsdag 1. januar 2013

Jeg vanner og jeg vanner..




Jeg vanner og  vanner den kjære edelgrana vår....
Er blitt så glad i den og alle de fargerike kreasjonene som henger så fint på de buskete grenene.

Ble jo nesten litt stressa når jeg så alle andre bloggere som hev ut jula de siste dagene,
men jeg tror jeg beholder den så lenge som mulig. 


Den er jo ikke spesielt julerød, så det er jo nesten som å ha en litt stor plante i hjørnet av stua.
Juletrepynten er fra Accessorize, Tiger, Aspegren, Åhlens, Malabar (fra Keiserens Nye Trær-nettbutikken) 
pluss endel hjemmelagede med papir fra Panduro.
 


Grekern tok idag dette bildet av Verdalselva som renner like utenfor huset til foreldrene mine. 
Vakkert hva!? 


Høytidsdagene har blitt feiret med familie og venner kombinert med mye relax og qualitytime.
Vi feirer stort sett med norske tradisjoner, men en artig gresk tradisjon er jo nyttårs-kaken som blir høytidelig fordelt på alle tilstede, pluss ett stykke til Jesus, huset og de fattige. 

Inni kaken ligger en lucky charm som bringer hell og lykke til den som får det stykket.
I år ble det venninnen min som hadde bakt kaken:-)


Gleder meg til et nytt år!!!

Håper alle dere blogglesere også får et fint 2013!


6 kommentarer:

  1. Juletreet står her fortsatt, og det kunne i go for seg stått her året rundt - ettersom det er kunstig. ;) Men det forsvinner nok i løpet av uka om jeg får tid, ellers til helga. Kanskje annerledes når det er så friske julefarger som du har!

    SvarSlett
  2. Godt nyttår!

    Det er bare å nyte det flotte og fargerike juletreet! :) I dag ryddet jeg bort julepynten her, passet så godt siden vi skulle vaske uansett. Med adventsstjernene skal få henge til søndag. Synes det er så koselig med lyset i vinduene.

    Ønsker deg en fin uke, bare tre dager og så er det helg igjen! ;)

    SvarSlett
  3. Dette er det mest fantastiske og fargerike juletreet eg har sett!
    Godt nyttår!
    Klem frå mai

    SvarSlett
  4. Godt nyttår. Jeg nyter også juletreet lenge. 20 dag jul tenker jeg vi kaster det ut. Nyt det så lenge. Klemifleng

    SvarSlett
  5. Så vakkert det har holdt seg! Og pynten din er sååå skjønn!
    Et riktig godt nyttår til deg!

    En glede å følge deg videre i 2013!

    Klem fra Hilde.

    SvarSlett
  6. Godt nyttår!!
    Så mange fine bilder og pynten! Jeg øsnker meg en ekte juletre neste år.

    God helg,
    Vicky

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...