onsdag 14. november 2012

Fsssst, ny bil og musikk-tips!

Jeg fikk en SodaStream-maskin i 40-årsgave av mitt kjære søskenbarn og den har blitt en god venn!

Med 4 lette trykk på den lekre flasken.... 
fffsssssssssst...... 
en sitronskive og noen isbiter og jeg kan slukke tørsten.
Jeg drikker mye mere vann nå!



Et julegavetips til den som har allt.....
Innlegget er ikke sponset, kun skrevet i sprudlende entusiasme!

*****

Imorgen blir det bloggtreff hos Keiserne og jeg gleder meg stort!
Guttene er like trivelige live som på bloggen, Ella er om mulig enda søtere enn på bildene og showroomet er vissnok fyllt med godbiter til stua og magen. Jeg har allerede bestilt litt pr. nettbutikken, men det blir vel litt påfyll også. Itillegg er vi bedt hjem til de etterpå og det blir stas! Mange trivelige bloggedamer kommer og det blir en fryd å treffe de igjen! Can't wait!

Også gleder jeg meg til selve kjøreturen, vi har kjøpt en splitter "ny" 2007-modell da den gamle bilen takket for seg. Yuhu!! Føler meg fancysmæncy når jeg kjører Peuguot'en, den er så fin!
Tenker jeg setter på "Of monsters and men" på stereoen og suser avgårde på E6!
Islandsk gladmusikk som herjer verden over, ta en titt:




2 kommentarer:

  1. Broom, broom jeg gleder meg himmelsk til å treffe deg igjen.
    Kjør fort, men trygt så du kommer fort fram til oss :-))

    Neida, kjør pent og si ifra dersom du kommer før tiden, er på Solsiden.
    Gleder, gleder, gleder meg til å treffe deg igjen <3

    Stor klæm Vibeke

    SvarSlett
  2. PS! Treng du overnatting, så si ifra ;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...