onsdag 17. oktober 2012

Hva har Kronprinsen og Maratonjenta til felles?

Ja, hva har Kronprins Haakon og jeg til felles?
Jo, vi besøkte begge Verdal Videregående skole idag.
 
Han for å feire Global Dignity Day sammen med flere hundre dyktige ungdommer
og jeg for et litt mindre viktig tema,
nemlig å ha gjesteundervisning om interiørblogging:-)
 
 
Jeg tror jeg jabbet høl i hauet på elevene ved Interiør og Utstillingsdesign VK2.
Men de søte ungdommene stilte sporty nok opp på fotoshoot tilslutt:-)
 
INTERIØR ER GØY!!! 


Knispet noen bilder på vei ut, skolen er nyoppusset og de har virkelig turt å satse på farger. Hærlig!


Hadde lyst å ta et bilde av Kronprinsen også, men ble litt blyg kjente jeg....
Jeg hørte litt på talen hans og må si den mannen har jeg respekt for!
Folkelig, varm og intelligent!
Jeg har jo bodd i Hellas hvor folket stemte for at de ikke ville ha monarki og sendte hele kongefamilien til utlandet. Tror nok det er lite sannsynelig at skal skje i Norge.
 
Måtte le litt da TrønderAvisa spurte Kronprinsen om han skulle tippe Lotto,
han var jo tross alt på Verdal'n, men han humret og sa at det nok ikke lå på timeplanen....
 
 

3 kommentarer:

  1. Helt herlig!

    Ha en fortsatt fin midtukekveld (:

    God hilsen fra Torunn Tangen

    SvarSlett
  2. Kult, den forelesninga skulla jeg gjerne vært med på altså! ;)

    SvarSlett
  3. Svinger seg med fiffen :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...