søndag 15. juli 2012

Smådeppa?





Man kan jo egentlig bli litt smådeppa av alt gråværet i Trøndelag 
og at det føles ut som det er bare jeg som ikke har ferie og ligger på ei strand. 

Men nå er ikke jeg akkurat kjent for å være noen pessimistisk deppis, så jeg velger å nyyyyte glovarm te, at en faktisk kan begynne å bruke telys igjen og at hjemmekontoret matcher fargen på himmelen utenfor:-)
Inspirert av det de gode gutta i Keiserens nye trær sa i gårdagens blogginnlegg:
Håper du har en finfin lørdag og ikke bruker tid og energi 
på å irritere deg over "manglende sommer"

So true!!



Og i optimistens hage titter margerittene opp på skyene og tenker at 
"i mårrå kjæm sola!!!" 

4 kommentarer:

  1. Har ikke noen ferie jeg heller. Så du er ikke alene :-) satse på at sola dukker opp igjen. Gjøre det beste ut av det overfall :-)

    SvarSlett
  2. Nånei, man kan ikke la seg påvirke negativt av været! Selv om det kanskje ikke er bikinitemp, er det jo godt å slippe boblejakka når en lufter bikkja ; ) hihi.

    Jeg har heller ikke ferie, men hva gjør vel det ; ) Det blir vår tur også, og du trives vell alldeles godt på jobb du også vil jeg tro ;D

    Fint knippe bilder, forresten! Jeg har også en Tassimo, og æ ælske'n! :P

    SvarSlett
  3. Sååå enig! Vi får leve i nuet og kose oss med andre ting. Her i Røros er det kaldt,og jeg går med kjeledress og longs på prøvene. Men idag fant jeg rødkløver og blåklokker langs veikanten og det gjorde meg lykkelig! :) Ha en finfin dag uansett vær. Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...