fredag 13. juli 2012

Åpning Søstrene Grene Levanger


For et par uker siden åpnet Søstrene Grene ny butikk på Magneten shoppingsenter i Levanger.
Jeg måtte jo selvfølgelig dit og koste meg med å ta bilder mens hundrevis av damer hvinte over kuppfunn.

Endel ble jo litt utålmodige i køen, men hva kan man vel vente på en åpningsdag?


Jeg fikk også hilst på trivelige Maj B. som har bloggen ENGLEFRYD.
Hun var like trivelig i virkeligheten som hun er på bloggen:-)


Massevis av billige og flotte produkter!


  
Vet av noen gode strikkeblogge-venninner som senere gikk bananas i disse hyllene:



Jeg falt for kortene under og ikke minst klistermerkene med vimpler på. 
Ta en hyssing og lag din egen quick-fix vimpelrekke!



Jeg var vel en av de siste ut av butikken og når jeg dro hadde de dramatiske tilstandene roet seg:-)


Nå sitter jeg bare og venter på sola! 
Med solbriller til 29,- kr. stykket måtte jeg jo ha 3 par. 
Som om det ikke allerede var fullt nok i dameveska mi. Ja, ja...

(og legg merke til den bort-redigerte dobbelthaka mi. Thank god for Photoshop!)


Da var det sannelig over midnatt...
Fiiiin freddag til dere alle!!!



4 kommentarer:

  1. Digger søstrene grene, er alltid innom når jeg er ute og shopper. God helg :)

    SvarSlett
  2. Hahaha vi dukker nok opp på Stiklestad i di samme solbrillene etter hvert Inger Lise. Hamstret også de søte kortene, og gikk bananas i garnhylla, skjønt jeg fant noen nøster fra en tidligere "studietur" innerst i "arkivskapet" mitt. ;-) For Tiril som er formgivingsstudent er det et kupp å få Søstrene Grene på Levanger skjønt jeg tror jentene kommer til å savne "hamstringsturene" til Trondheim. Snart full rulle på Stiklestad. Vi treffes der. :-)

    SvarSlett
  3. En hærlig butikk med masse digg til en billig penge:-)

    SvarSlett
  4. Tusen taakk for supert innelgg, og veldig gode ord.
    Hyggelig å se at så mange syntes Søstrene Grene trengtes på Levanger:-)

    Så lei meg for at jeg ikke fikk til å bli med på bloggtreff, men håper muligheten byr seg igjen.

    Ta turen innom butikken igjen da vel, så kanskje vi sees :-)

    Klem klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...