fredag 29. juni 2012

Lampe med photo inni

Jeg har jo en liten fetisj for spesielle lamper og denne lampa under så jeg på en flott butikk i Athen i fjor og har liksom ikke klart å glemt den helt.

Selve lampa er i børstastål og så kan du putte 16 forskjellige photo inni.

Mange muligheter, jeg ser for meg:
duse lyse bilder for sommeren, fargerike om vinteren, barnebilder av bursdagsbarnet, bilder i rødt/hvitt og blått til 17. mai, artige bilder av vennegjengen når du inviterer de på fest.

Spørs om jeg må innom den butikken igjen i sommer.... Har ikke sett den i Norge.

God helg-klem fra Maratonjenta!


1 kommentar:

  1. Det var en kul lampe! :) Og gratulerer så mye med nytt kamera og 2 nye objektiv! Det er super gøy! Tusen takk for sommerlig hilsen, det setter jeg pris på. Håper du får gode dager fremover selv om det ikke riktig er ferie på deg helt enda.

    SOmmer klem fra sør hvor det pøser ned i dag :/

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...