tirsdag 15. mai 2012

W for wonderful

Sola skinner og jeg har lakkert neglene i den fineste røde farge!!

Hva passer vel bedre til lekker manicure enn en lekker tastatur-ring på hånda.
Den har jeg kjøpt hos min gode venninne Maria med bloggen The little box. 


Artig å besøke arbeidsrommet til Maria på Levanger, hun er en virkelig gullsmed.
Selve ringen er en tann fra en gammel sølvgaffel og den grønne knotten fra en gammel skrivemaskin har fått en sølvseng å ligge på. Skikkelig håndverk og redesign med andre ord.

Det måtte bli W siden etternavnet mitt starter på den bokstaven.

Og som ekte kontormus, sekretær og datanerd:
hvilken finger trykker jeg på når jeg skriver W på touch-metoden på datan?
Jo, venstre ringfinger....

Have a wonderful, wild, windy, warm week!!!

3 kommentarer:

  1. Lækker!!

    Jeg er ikke like lekker...
    har samme, men avskalla og ikke helt pedikyrert.
    Må få den av meg og ta en ny omgang snart.

    Lækker ring også!
    Siw

    SvarSlett
  2. Veldig fin ring. Ja negler også, men ringen imponerer mest,da

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...