mandag 27. februar 2012

Pongpong-lampe


Tenker vi starter uka med litt farger jeg:-)

Fasinasjonen for pongponger lever fortsatt i beste velgående i Maratonjenta-hjemmet! Her har en gammel lampeskjerm fått seg endel meter med silkebånd og rosa pånpåns:-)


BEFORE:


Med ønsker om en fin uke!!

PS: Dette innlegget ble laget på søndagskveld så jeg vet ikke om Norge har fått Oscar eller ikke. Ja, ja... Jeg er jo filmelsker og kinonerd og burde jo ha de mest oppdaterte nyhetene:-) Tuba Atlantic var ihvertfall en hærlig kortfilm!

Ellers elsker jeg mulighetene å lage flere innlegg i helga for så å spre de ut over uka. Praktisk!

2 kommentarer:

  1. De lampene du forvandler blir magiske:))
    Nyt dagen..
    Gavedryss hos meg om du vil prøve lykken!
    klem

    SvarSlett
  2. Herlig å finne en nordtrønder som tør å bruker farger! Flotte lamper Maratonjenta :-) Ha en fargerik og kreativ dag videre. Vivian

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...