fredag 23. desember 2011

Rosa, crazy, barnslig, kitchy juletreynt!


Åååå, så gøy jeg har hatt det med juletrepynting i år!
Jeg har ditchet både den "kun-rød-pynt-stilen" og "kun-sølv-pynt-stilen" og har satset på rosa, turkis og morsom juletrepynt. Så i år er treet matchende med multifarget lysekrone og rosa stuebord.

De øverste til venstre har jeg laget selv av designpapir fra Panduro stylet med julebuttons fra Accessorize.
Hjertet og de små boksene til høyre ble kjøpt for en tier på Tiger i Oslo.



Noe er nytt, noe er gammelt, noe hjemlaget og noe er gaver.
De søte kurvene har bloggleser og venninne Grete laget til meg.
Jeg fikk de til påske og var egentlig fyllt med påske-egg,
men med julehjerter oppi kvalifiserte de til juletrepynt!
De fargerike kulene er kjøpt på Indiska.


 Jeg er veldig svak for produkter fra danske Aspegren.
Alle disse har jeg kjøpt på Kleskroken i Verdal. 


Disse artige julekulene kjøpte jeg på Åhlens på Magneten i Levanger.
Veldig trivelig butikk og betjening som virkelig fikk meg i godt julehumør
i julestresskjøp rett før kl. 23:00 en kveld!


Og disse raritetene kjøpte jeg på Accessorize.


Slik ble da treet seende ut til slutt, kun stjerne og røde gardiner som mangler nå!

Goood Jul alle bloggvenner!!



12 kommentarer:

  1. Så masse GLADE fasrger det var her hos deg =) Skikkelig "feelgood" blogg!

    SvarSlett
  2. Skjønneste juletreet altså, elsker den pynten! :)

    SvarSlett
  3. Herlig juletre da gitt:) Så artig med mye farger! Ønsker deg og dine en strålende julefeiring! Juleklæm

    SvarSlett
  4. Hei!! Det så ut som du og gutta dine hadde hatt en fin tur til Oslo!! Det hadde vært stas å truffet deg engang!! Jeg ønsker deg en fredelig julefeiring og et kommende godt nytt år!! Tom hilser!! Ida og Julie hilser også!! Klem fra AnneKari:-) Jeg glemte å si at julepynten din er strålende!!

    SvarSlett
  5. Hærlig juletre!!!
    God jul til deg også :)
    Klæm Guri

    SvarSlett
  6. For en frodig mix! Du har personlig stil, og det er det beste jeg vet! God jul!

    Klem fra Unn :)

    SvarSlett
  7. God jul søte deg! Kos deg så mye og nyt tiden med familien!
    Stor klem fra E

    SvarSlett
  8. Jeg likte juletreet veldig godt! Fargerikt og fint! God jul til deg og hele familien! Vi sees snart og gleder oss masse! Stor juleklem fra oss alle!

    SvarSlett
  9. Juletreet ble akkurat så flott som jeg antok det ville bli. Hærlig Inger Lise. Tusen takk for mange fine blogg-stunder i 2011. Gleder meg til nye friske og fargerike stunder med deg i 2012. ;-)

    SvarSlett
  10. Takk for kommentar.Hyggelig med hyggelige følgere :-) Gleder meg du inspireres! JUlen er en vakker tid og krever tid til alt det vakre rundt. Reflektere. Oppleve gledens rus. Gaver kan man gi hele året. Skjønner?? OG man kan gi fra hjertet hele året. Det er jo gratis! Ser du fikk drømme treet!!!! Gratulerer :-) Mvh Signe

    SvarSlett
  11. Så mye fin julepynt!!!! Jeg blir helt ør! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...