mandag 14. november 2011

Kissme KUSMI


Jeg er en stor kaffedrikker på arbeid, men når høsten kommer liker jeg en god varm kopp te om kvelden.
Har lenge drukket Pukka te, men har nå blitt tilhenger av Kusmi-teene.

Når jeg rører rundt i presskanna snurrer tebladene og duftene rundt med lik fart.
So far er mine favoritter, Kashmir og Chocolat-spices...


Et utrolig utvalg av ulike teer:


Kusmi-teene finner du overalt nå,
jeg har kjøpt mine på Kartofflene i Verdal og Fairytale Cupcakes i Trondheim.

 HER kan du lese mer om den fasinerende historien om Pavel Michailovitch Kousmichoff
og om den russiske teen som endte opp i Paris og 140 år senere over hele verden.

5 kommentarer:

  1. den har jeg aldri prøvd! det må jeg snart : )

    kjempe fine innlegg ( likte julestmning i Stiklestad!)

    likte du nr 9? veldig fin butikk ikke sant?
    - litt for dyrt for meg men ...det er jo gratis å drømme ; )

    SvarSlett
  2. Nå frista du meg;-)

    Ha ein fin dag! Klem,

    SvarSlett
  3. Ja, digger Kusmi!!:D
    Har også Chocolat Epices og syns den er veldig god. Synes den lukter og smaker mere jul enn juleteen fra Kusmi faktisk. Kjøpte ganske mange i Danmark og Tyskland i sommer og er veldig glad i den svarte Darjeeling også:-) Synes også boksene er sååå fine! Og det er jo ingen ulempe det heller ;-)

    Mandagsklem fra
    Ann Kristin:-)

    SvarSlett
  4. jaaaaa! beste som er innen tetid:)

    SvarSlett
  5. Ja, de elsker jeg også. Har en hel gjeng med forskjellige bokser i skapet! NAM!

    HVordan er den sjokolade-teen? Jeg er skeptisk, men nysgjerrig, siden jeg er en sjokolade- og te-elsker! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...