onsdag 31. august 2011

Spraylakkert lampe i candyfarger


Denne smijernslampa kjøpte jeg for en slikk og ingenting på BruktBo Mule.
Da var den svart, nedstøvet og litt skev.
Men med litt zalo, spraylakk og kjærlighet ble den som ny! 


Nå henger den på verandaen med fargerike lys oppi og nyter sommerens siste dag.



Her i Nord-Trøndelag skinner sola fortsatt og jeg kan vente litt med å samle inn sommer-verandaen min.

***
Jeg har ikke skrevet mye i det siste, men jeg har lest masse blogger!!
Jeg kan storkose meg med en blogg i over en time, se på bilder, lese innlegg og kommentarer.
Luv ya!

Ha en finfin dag!!




3 kommentarer:

  1. Så herlig! Du er så flink til å slippe deg løs med nydelige farger! Liker, liker!!

    Klem Siri

    SvarSlett
  2. Åh, gladlampe!! Jeg liker den uteplassen din:-) Herlig med friske farger mot det mørke huset. Jeg tror du er like fargeglad som meg!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  3. Hei, flott blogg du har.
    Og kjempelekker lyslampe.
    Skal jammen gå å se om jeg finner meg en jeg også til å ha over kjøkkenbordet. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...