onsdag 20. juli 2011

Ringen som elsker oppmerksomhet


Jeg har nevnt denne ringen før i bloggen, men siden den elsker oppmerksomhet får den et innlegg til:-)
Ja, uansett hvor jeg går får denne lille te-kopp-ringen masse oppmerksomhet og kommentarer:

Næ... så søt!
Får æ sjå??
Hva er oppi den?
Hæ, e det tom. ei sitronskive oppi?!
Gud, så stilig!
Kor hi du kjøpt den??




Det ligger mye rart oppi smykkeskrinet jeg fikk i konfirmasjonsgave:
  • en diamantring som bare får en brøkdel attention av det Earl-Grey-ringen får
  • pins fra Lillehammer OL (hallo!!??)
  • nydelige perleøredobber kjøpt på honeymoon i Mexico
  • sølvringer som er for små
  • stygge brosjer jeg ikke aner hvorfor jeg kjøpte
  • billige øredobber jeg er allergiske mot
  • nydelig gullsmykke laget av en venninne som jeg fikk på utdrikkingslaget mitt på stranda i Hellas
  • bunadssølv som føler seg skikkelig left-over (siden jeg ikke har bunad lenger)
  • klokker jeg aldri bruker pga. mobilen som alltid holder meg oppdatert på timer og minutt...
Men altså, den mest populære for tiden er nettopp tekopp-ringen som jeg kjøpte på nett for et år siden.
Den er laget av Maiken og Siri som har nettbutikken TASTY på Epla.
De har også side på Facebook

Jeg kategoriserer dette innlegget under kunst, for det synes jeg virkelig det er!!
Bitteliten...men kunst...

10 kommentarer:

  1. Utrolig kul ring! Skjønner godt at den får mye oppmerksomhet.:)

    Tasty har utrolig mye flott i butikken!

    SvarSlett
  2. Den ringen er den søteste EVER!! :)
    Ha en flott torsdag :)
    Klæm

    SvarSlett
  3. Den var skikkelig tøff, og den fortjener all den oppmerksomhet den kan få :-) Jeg har et stort nøkkelsmykke jeg, og når jeg bruker det får jeg alltid spørsmål ;-)

    Ha en fin dag - klem Siv

    SvarSlett
  4. Å ja :) Jeg smiler :) Denne ringen er så søt og unik .

    Klem fra Janne :)

    SvarSlett
  5. Så utrolig kul ring!! :-)

    Ja, man finner mye rart i smykkeskrinet sitt! Det er noe fra hele livet der. Fra man var bitteliten til i dag!

    Klem Siri

    SvarSlett
  6. Hola, this is such a lovely ring!!
    hugs from Chile

    SvarSlett
  7. fin børste du hadde du også!!
    Da blir plutselig vaskeområdet fint!! :o)
    Likte zalo "kjolen" også.

    ellers var det spraya lysestakene knall kule.
    Jeg har lett etter sånne. Må nok bare lete videre.
    De blir sååå fine med litt spray!! :o)

    SvarSlett
  8. Hei.
    Den ringen er så fascinerende, ikke rart den får mye oppmerksomhet.. (jeg blir helt betatt av mini-ting!) :)
    Jeg har også smakt fritert Squashblomst i Roma engang, men kan ikke huske hva de var fylt med... Husker du hva de var fylt med de i Hellas?
    FIN helg til deg!
    LenaE

    SvarSlett
  9. Føler meg litt truffet, for jeg har jo også tittet på denne søte ringen din. Herlig

    Klem Lotte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...