onsdag 1. juni 2011

Sommer-GIVEAWAY


GIVEAWAY: Tøybokstaver og vimpelrekke!

Idag har den første sommerdagen kommet og da er det vel på tide med en liten sommer-GiveAway!!

Jeg har jo vimpeldilla og siden jeg ikke kan sy selv måtte jeg bare kjøpe disse da de dukket opp i en av mine favorittbutikker. Og sannelig hadde de ikke matchende tøybokstaver!!!
Jeg har valgt bokstavene som lager SOMMER. Så hiv deg med, kanskje disse blir dine?!

Du kan delta om du har blogg eller ikke og reglene er enkle:

* 1 lodd for kommentar under dette innlegget
* 1 lodd for å bli følger av bloggen min (eller å være det fra før)
* 1 lodd for å linke til bloggen min på din egen blogg (bruk bildet øverst)

Trekningen er mandag 22. juni kl. 18:00.

Skriv i kommentaren hvor mange lodd du tar (altså max 3)
Og har du ikke egen blogg, legg igjen mailadressen din i kommentarfeltet.


Vimpelrekka er ganske lang og i hærlige farger! Og bokstavene er enkle å henge opp med hempe bak.
Litt retro, litt shabby, litt trendy... Noe for hver stil med andre ord:-)


Jeg kunne tenkt meg å kjøpe hele settet (se bildet fra Kremmerhusets Facebookside under).
Men vinner du kan du jo dra dit og kjøpe både ramme i tøy og en hærlig puff i samme stoff:-)
 Skikkelig sommerstemning!


Lykke til og så trekker jeg vinneren 22. juni:-)
SPREAD THE WORD!!


49 kommentarer:

  1. Forrerst i køen med 3 vinnerlodd :))
    Ha en flott langhelg :)
    Klæm Guri

    SvarSlett
  2. Så spennende med giveaway!! Og så fine premier!!! Jeg tar 2 lodd :) Krysser fingrene for at jeg er den heldige!!

    SvarSlett
  3. Jeg vil også være med , og vinne denne flotte premien :)3 lodder på meg takk :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Så kjekk give away, jeg er med på tre lodd!!

    Kjekt du vil være med i min give away også:).

    SvarSlett
  5. JEPP, vil gjerne være med, 3 lodd til meg takk:) Fin premie:)
    klem fra Trine

    SvarSlett
  6. Hei! Kjempe fine bokstaver! Vil gjerne være med , med to lodd siden jeg er følger fra før.... Ha en fin dag : )

    SvarSlett
  7. Me Want! Vældig!! :-)To lodd på meg. Dersom jeg ikke lykkes må du sende meg linken til Epla-butikken tror jeg. For dette var bare en sånn "MÅ HA" sak! ;-)

    SvarSlett
  8. Næh, så skjønne premier! :D Jeg blir med jeg ja, 2 lodd! :D

    SvarSlett
  9. Herlig! To lodd på meg! Håper virkelig at det er min tur denne gangen.....

    SvarSlett
  10. Flott premie, jeg blir med på 2 lodd (kommentar+link)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  11. Kjempefin premie!! Jeg vil gjerne ha ett lodd! ;)

    Håper alt er bra med deg!

    klem

    SvarSlett
  12. Hei! Jeg tar gjerne to lodd, er nå følger fra før:)

    SvarSlett
  13. Ordet spres :) Flotte premier! Jeg tar tre lodd

    SvarSlett
  14. Så fiiiine ♥
    Jeg blir med og trekker 2 lykkelodd;))

    Klem Line

    SvarSlett
  15. Klart jeg må bli med på denne! :-) 3 lodd til meg!

    SvarSlett
  16. Heisann :-)

    ✿❀ Fin blogg du har :-) Blir veldig gjerne med i trekningen og takker ja til 2 stk lodd. Ha en flott uke! ✿❀

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  17. Jeg vil gjerne være med! :o)
    2 lodd til meg!

    Mvh
    Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  18. Klart jeg vil være med på denne fine giveawayen. 3 lodd på meg takk. herlige somerarger!! jeg krysser fingrene jeg...

    SvarSlett
  19. Så koselig blogg du har, kommer tilbake. Og vil gjerne prøve lykken, med tre lodd.
    /myr

    SvarSlett
  20. LÆKKER giveaway. Er med på 2 lodder :)

    http://www.marolle.com/blog

    SvarSlett
  21. Så fantastisk premie, hadde passa så godt i lekehuset til lykkeliten:)

    Blir så klart følger av din nydelige blogg, og tar da 2 lodd;)

    Klem Lise

    SvarSlett
  22. Fiiin giveaway... Jeg tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  23. Hei, kjempefin give away!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen.
    Tar 2 lodd:-)
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  24. Kjempefine premier. Så sommerlig. Jeg har allerede begynt å tenke på hvor jeg skal ha det hengende...;)
    Jeg blir med på to lodd.

    SvarSlett
  25. Jeg er med på to lodd!
    Flotte sommerlige premier hos deg :)
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  26. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/06/giveaway-hos-maratonjenta.html

    Klem

    SvarSlett
  27. Jeg trekker gjerne 1 lodd :)
    Bli gjerne med i min giveaway også!
    klem

    SvarSlett
  28. hei du
    jeg trekker gjerne to lodd hos deg
    ja, la oss feire sommeren! :)

    kanskje med ei vimpelrekke over uteplassen??
    beste hilsner fra
    Åpent hus

    SvarSlett
  29. Vilka fina grejor. Jag vill jättegärna vara med på 3 lotter.

    SvarSlett
  30. Heisann!

    Jeg vil veldig gjerne være med på den flotte give awayen din med 3 lodd:o) Flott blogg du har, gleder meg til å følge deg videre!

    SvarSlett
  31. Ikkeno problem! Blir med med 3 lodd æ :)
    Kikket på statistikk på siden min og der fant æ dæ jo! Måtte ta en titt og likte bloggen din! Ikkeno problem å blir følger her:)

    SvarSlett
  32. For en fin blogg du har, oppdaget den akkurat. Tar tre lodd! :)

    SvarSlett
  33. To lodd på meg:) Søt blogg og fin premie:)

    SvarSlett
  34. en flott måte å feire sommeren på!
    jeg er med å tar 1 lodd.
    ha en flotters dag!
    klem :)

    SvarSlett
  35. Это потрясающе красиво !!!!!!!!!!!!!!!
    Спасибо за шанс !
    Катя из Сибири.
    http://rigierukodelki.blogspot.com/
    3 билета.))))

    SvarSlett
  36. Så flott give away!
    Jeg hiver meg med og trekker 3 lykkelodd :o)

    Og et lite PS; jeg har også en gi-bort på gang, hvis du vil være med?

    SvarSlett
  37. Så fine premier :-) jeg vil gjerne være med med 2 lodd

    SvarSlett
  38. Så flotte premier!! Eg trekker eit lodd:)

    SvarSlett
  39. Ååå så herlig premie! Jeg blir med og trekker tre lodd!

    SvarSlett
  40. Koffer har itj æ meldt mæ på her da? Toilljat!

    Æ e in me 2 vinnjerlodd! :)

    SvarSlett
  41. 3 lodd på meg! Denne premien vil jeg vinne!! :)

    SvarSlett
  42. For en flott giveaway :)
    Jeg er med på to lodd :)

    SvarSlett
  43. De var fine:) To lodd til meg!

    Cammi(cammii85@gmail.com)

    SvarSlett
  44. Stilige!
    vil gjerne være med på et lodd!
    klem ellemell

    SvarSlett
  45. Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

    SvarSlett
  46. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  47. Så fargerik og fresh blogg - her skal jeg gjøre meg kjent! I mellomtiden tar jeg 1 lodd takk :-)

    ella

    SvarSlett
  48. Er ikke første gang jeg er innom siden din, er veldig mye spennende å lese her. Denne gangen har jeg lagt meg til som følger, og gleder meg til å lese mer av det som kommer her :)
    Jeg blir med på sommerfeiringen med 3 lodd :) God sommer!

    Monica (http://www.monica-iminlilleverden.blogspot.com/)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...