tirsdag 24. mai 2011

Pong-ponger på hjernen


Bortsett fra å ha vimpler og rosa på hjernen, har jeg i det siste også fått pong-ponger i topplokket.
Eller heter det pom-pons... eller pon-pons... anyway, disse små kulene som man kan style opp diverse med.

Mitt siste pong-pong-innkjøp var denne skjønne turkise puten i fra min yndlingsbutikk i Athen.
Den passer flott inn blandt de fargerike sommerputene fra Åhlens og Putegeriljaen.

Da jeg pimpet opp dette bordet fra BruktBo på Mule med litt Eijfinger-tapet måtte jeg selvfølgelig legge noen Tilda-pongponger fra Panduro rundt. Og vips ble det et helt annet bord:-)

Arbeidsrommet mitt i kjelleren er jo fyllt av de hærligste pastellfarger så denne lampa fra barneavdelingen på Ikea sklei helt naturlig inn. Pong-pong a la tricolore...


Og slike små esker har jeg laget mange av i vinter. Jeg kjøper eskene billig på Europris, shmokker på noe stæsj oppå og limer bitte-små pong-ponger rundt. Jeg bruker de til å gi bort smykker oppi, eller den klassiske 50-lappen som guttene har med seg på guttebursdag. Litt artigere å gi bort enn en konvolutt liksom.

Ja, da har dere fått litt innblikk i min enkle pongpongerte hjerne:-)

I kveld er den hjernen passe lite aktiv, jeg har fått en heidundrende forkjølelse.
Prøvde foressten ny nesespray ikveld! Ohoi, det kjentes! 
Otrivin med Menthol åpner nemlig ikke bare tett nese, men tar en kjapp hjernevask, får fram tårene og gir frisk pust i samma slengen! Tror jeg kjøper den vanlige neste gang jeg....

7 kommentarer:

  1. Ikke verste å ha på hjernen det, søtinger! :D

    SvarSlett
  2. Otrivin mentol er det mest helseskadelige produktet som er laget!! Prøvde det en gang, og trodde topplokket løftet seg og øynene spratt ut.... Havnet DIREKTE i søpla. Aldri mer!!

    Ping-pong-pongene dine var knallsøte :)
    God bedring :)
    Klæm Guri

    SvarSlett
  3. Jeg også vil ha PONG PONGER!!! menne du, jeg skal gi den pong jeg! Fikk du med deg denne fra en tidligere søndagens?

    Link: http://ingerslille.blogg.no/1299427615_fornyet_microblgeovn.html

    HOHOHO!

    Nei dæven...nå glemmer jeg visst å legge meg igjen. *poff* Mars i seng!

    Heidi

    SvarSlett
  4. Ja de er søte de runde dingsene på en snor;)
    Du har jo mange, bruker noen på putene vi også, kjøper på Stoff og stil:)
    Den nesesprayen skal jeg ikke kjøpe, vær du trygg:) Takk for advarselen:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  5. Pon-ponger og bling er vel i slekt? Jeg synes de pongpongene dine har humor jeg:)))

    SvarSlett
  6. amazing what a little touch here and there can do. Well done.

    SvarSlett
  7. Elsker også pongponger! :) Bordet ditt er superkult!!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...