lørdag 21. mai 2011

Kjole fra Made4U... og fotballsko...


Idag har jeg vært så heldig å hatt mitt lille fadderbarn på 5 år på besøk. En tøff og bestemt liten dame, som samtidig er veldig feminin og passe prinsesse-aktig.

Siden jeg jo ikke har noen jenter selv har det blitt endel rosa ekstragaver på denne tøtta gjennom årene.

Er dere ikke enige med meg guttemammaer at det er sååå mye mer hærlig å gå i jentehyllene på klesforretninger? Eller er det bare jeg som dras mot rosa, tyll og glitter?

Joda, traktorer, StarWars, Spiderman og hiphopklær i grelle farger er kult det også... men det er liksom noe annet med kjoler, strømpebukser, hårbøyler og puffermer:-) 


Så idag fikk den lille blondinen denne skjønne hjemmelagede (ikke av meg) kjolen laget av Anita som driver Made4U. Den har verdens lekreste detaljer med knapper, blomster og mykt, mykt stoff.
Prinsessa ble kjempefornøyd og snurret rundt og rundt på stuegulvet i ekstase
...... med fotballsko på......!


MADE4U har egen Facebookside (se HER) og mange av kjolene og ballongbuksene hennes
selges på Kleskroken på Bo'Byn på Verdal.

Buksa under fikk lille Arthur i vinter, det ble også en stor HIT! Hjemmelaget (om så kjøpt) er alltid gøy!


***
Og tilslutt over til en helt annen sak:
Idag ble jeg skikkelig overraska da Rema-dama tok sideren min fra rullebåndet og satte den tilbake!!
:-(
Ja, så ofte handler jeg alkohol... husket ingenting om tidsfrister, sjenkefrister osv. Og jeg som hadde gledet meg til vårens første kalde Sommersby på verandaen... Ja, ja... det er vel slik det er å bo i Norge...

Nei, gi meg bakern i nabolaget i Maraton som sender med meg gratis hjemmelaget raki på vannflaske og som gir meg et bartesmil og sier "du må kose deg litt på en lørdag"!

Ha en fin lørdagskveld jenter.... uansett om det er med øl, sider, Farris eller rødvin!

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Ja selvfølgelig vil jeg titte innom :)
    Norge i et nøtteskall!!!- Selv drikker jeg vann ;) Og potetgull og dipp!
    Skal du på glansdagen du da- Misunn!!

    Kos deg med resten av kvelden og GOD NATT!!

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Goooosj, søte lille kjolen! Skulle gjerne hatt meg en slik i størrelske Mye Større jeg! :P

    SvarSlett
  3. Knallfin kjole :) Regner med at det var ei som var fornøyd ja :)

    Du har helt rett i at det er mye mer jenteklær å velge i, men jeg blir litt spyklein en og annen gang jeg skal handle klær til lillefrøkna. Alt er jo i ROSA (og med glitter på)!!! Hva med å finne en annen farge til jentene også??? De går jo rundt som et vandrende pikekyss.....
    Sånn tenker jeg som har egen jente ;)) Blir noe annet når man kjøper en gang i blant :)

    Ha en flott søndag :)
    Klæm Guri

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...