tirsdag 31. mai 2011

Interiørbilder fra fornøyelses-park?? Jepp!


Går det an å ta interiørbilder fra en fornøyelsespark? Ja, faktisk!

Under vårt besøk på Allou Fun Park i Athen i påsken måtte jeg ta en liten pause for å roe ned magen og nervene etter å ha prøvd både vannrusjebaner, rollercoasters og 4D-film. Jepp, jeg er familiens pyse....
Og på denne kafeen hadde de verdens hærligste stoler i duse pastellfarger. Hadde jeg kunne fått de i kofferten hadde jeg diskret knabbet med meg to - tre stykker....


Når først bloggern i meg hadde kommet fram, knipset jeg endel andre bilder også. Og drømmer meg bort:
Hva med et lite spir på taket hjemme i Nord-Trøndelag? Et lite prinsessetårn hadde gjort seg.... 


Guttene kommenterer stadig at vi er den eneste familien i byen som ikke har trampoline i hagen.
Tenker naboene hadde fått seg et sjokk om jeg plutselig hadde installert et pariserhjul ved uthuset... eller en piratbåt ved postkassa.... og med det våte været vi har hatt i det siste hadde sikkert vannsklia hatt nok av vann å splashe naboungene i..... 



Tenker jeg hadde blitt nabolagets kuuuleste mamma om jeg hadde hatt slike svære glassboller på kjøkkenet.

"Bare forskyn dere, gutter, litt sukker gjør bare godt før sengetid!" 


Gutta boys kaller meg tilbake til virkeligheten igjen..... Her skal mor kjøre krasjbil....

Sukk...
I hagen min er det fortsatt ingen pirater eller hoppeslott, kun løvetann og sandkasse full av kattepiss.

Men de pastellstolene skal jeg finne i Norge også... Og om jeg ikke klarer det skal jeg spraylakkere noen gamle pinnstoler i grønn og lilla og drømme meg tilbake til tivoli-land....

4 kommentarer:

  1. Herlige bilder. Digger de stolene i lilla! :)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder :) De kan det der med farger litt bedre enn oss trauste nordmenn ;))
    Klæm Guri

    SvarSlett
  3. Smashing fine stoler, håper du finner dem i Norge så slipper du all malingen:)
    Fint bilde av gutta boys under her:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Kuuuuule stolene! *Want*

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...