lørdag 2. april 2011

Hjemme hos venner (del 2)


Idag har jeg opplevd to artige ting:

1) Masse treff på bloggen, antageligvis fordi jeg har meldt meg på NIB's utfordring for april.
Så får vi se hvor langt opp BRILLELAMPA MI kommer seg:-)

2) Jeg ble gjenkjent som blogger på Åhlens!
"Er det du som har bloggen Maratonjenta?" spurte ei av de som jobbet der! Så gøy:-)

***
Idag viser jeg fram en bitteliten bit av huset til en god venninne i Trondheim.

Hun er vel en av de få jeg vet om som har en mann som faktisk er interessert i interiør og det vises.
De har en ren, luftig og åpen stil med mange artige fargeklatter. Jeg elsker den knallrøde sofaen deres og den nye hvite stolen. Ikke mye Ikea her.... nei, her er det design og komfort som teller.
Men samtidig cosy og praktisk nok for en liten 3-åring:-) (se linselusa oppi sofaen)...


Når du kommer ned kjellertrappa blir du møtt av et rødt hull i veggen.... kuuul hylle med spot over.


Jeg synes de har valgt flotte blandabatteri, dusjer og servanter på badene deres. 


Ja, her kan en tom. lese visdomsord mens man......


Bildene er tatt med mobilkameraet mitt og gjengir vel ikke egentlig hvor flott dette huset er.
Men en liten smakebit ble det:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...