fredag 15. april 2011

Barsk konge!


Nå er det like før det blir påskeferie på meg! Joho!
Men må jo vise frem hva jeg og mine kolleger har jobbet med siden august i fjor, nemlig Spelet om Heilag Olav og Olsokdagene 2011. Nå er årets Spel-plakat klar og er jeg må si årets konge, Nicolai Cleve Broch er en flott og barsk herremann! Jeg gleder meg stort på å se ham med de andre dyktige aktørene på utendørsscenen her i sommer.


Noe annet jeg også gleder meg til er åpningskonserten med Bjørn Eidsvåg og band i Borggården.
Jeg synes han har utrolig fine sanger og tekster, likte den nye CDen hans masse!

Og årets Olsokprofil under Olsokdagene på Stiklestad er utenriksminister Jonas Gahr Støre.
Det blir spennende å høre på foredragene han skal holde de 2 dagene han er her.


Ja, dette var bare en smakebit av det store programmet jeg jobber med.
I mai blir hele programmet offentiggjort og der kommer det flere kulturelle godbiter.

Har du ikke vært på Stiklestad enda sier du??! Da er det på tide!!!
Stiklestad ligger i Verdal Kommune, kun 1 time fra Trondheim Lufthavn Værnes.
Massevis av aktiviteter, teater og opplevelser for barn har vi også:-) Kom og vær viking for en dag!

Sjekk ut http://www.stiklestad.no/ eller Facbook-sidene våre:

Og bare send meg en mail hvis du trenger hjelp til å bestille eller bare trenger litt info:

God påske til alle!!!

2 kommentarer:

  1. Hei-hei! Tror jeg så snurten av deg i går på Stiklestad. :) God påske! Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...