onsdag 9. mars 2011

Rosa pongpong-bord


Jeg feiret kvinnedagen igår med en kjapp oppussing av et bord jeg kjøpte kjempebillig på BruktBo på Mule.
Utrolig hva noen gamle tapetrester fra Eijfinger og noen Tilda-pongponger fra Panduro kan gjøre:-)

Ikke spesielt enkelt å tørke støv av, så jeg må vel kjøpe til en glassplate for å ha oppå... Men so far er det bare babouskaene som står oppå, de flyttet ut av kjøkkenet og hoppet oppå det nye bordet tvert det var ferdig. Kan det bli for mye rosa i et hus? Neida... og Grekern trykte på "liker" da jeg la ut bildet på Facebook, så da tar jeg det som at det er godkjent!
Pink GirlPower!

Slik så det ut før "pimpingen"....

4 kommentarer:

  1. Kjempefin makeover! For mye rosa? Aldri....

    SvarSlett
  2. For en forvandling! Veldig flott ble det!

    SvarSlett
  3. Wow! Vilken förändring! Superfint! :-)

    SvarSlett
  4. Hei:-) så gøy å se hva du har tryllet frem. jeg har selvtapetsert et bord, men har da lakkert to lag med lakk over tapeten. Da er det ikke noe problem å tørke støv:-) Nå skal jeg klikke meg litt videre her:-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...