torsdag 24. mars 2011

Jeg anbefaler Rock n' Roll Wolf!!


Jeg var på prøveforestilling av familieforestillingen Rock 'n Roll Wolf på Trøndelag Teater i Trondheim i går!
WOW! For en forestilling, jeg har har ikke superlativer og adjektiver nok i vokabularet mitt!!
Som Filosofen på 8 år sa:
"Mamma, henne va SPEKTAKULÆRT!!... Ja, like bra som MammaMia" (som har vært den absolutte favoritt-teateropplevelsen hans hittil, så det sier litt)


Stykket er basert på den kjente filmmusikalen "Mama" av Elisabeta Bostan, Temistocle Popa og Gerard Bourgeois, dramatisert av Tyra Tønnessen og Ragnar Olsen.



Skuespillerne var alle utrolig dyktige!!! Må fremheve Ulven, gjerven, eslet, hønene og de små barna!
Vi satt langt fremme i salen og fikk virkelig sett alle de utrolige detaljene på kostymene. Dette er kunst!!
Må også si jeg var imponert over at alt det tekniske fungerte, her fløy fugler, de svømte over elver, de hoppet på trampoliner, ja de mest utrolige ting!! Musikken må også nevnes, veldig stemningsskapende.


Se mer info på Trøndelag Teaters hjemmeside .


Bildene er fra Trøndelag Teaters hjemmeside og er tatt av GT Nergaard.

 
Hans Petter Nilsen spiller gjerven som egentlig er snill, men som blir headhuntet til ulvens skumle gjeng.
Ektra artig at datteren til Hans Petter spiller den minste gjeita, en utrolig dyktig og sjarmerende liten skuespiller:-) 

Foto: Kim Nygård

Her kan du se et lite videoklipp fra Adresseavisas nettside

 Så bor du i Midt-Norge bør du hive deg rundt å få billetter, dette kan bli en kjempepopulær forestilling.

Eller bor du i andre deler av landet, hvorfor ikke ta med barna på en Trondheimstur? Kombiner med et besøk på Rockheim, Vitensenteret, Nidarosdomen litt shopping og masse mer! Få ideer her: http://www.trondheim.com/

3 kommentarer:

  1. Jeg er sååååååååå lei meg for att jeg ikke får mulighet til å se denne forestillingen.
    Heldige er de som får det.
    Buhu.
    ser utrolig flott ut.

    SvarSlett
  2. Ja jeg så det på midnytt i går :) Ser veldig bra ut . Flotte kostymer , husker jo denne musicalen fra jeg var lita :)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Bor ikke i nærheten, dessverre. Men skulle gjerne ha sett den - har jo sett den mange ganger på TV. Ha ei fin helg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...