torsdag 3. mars 2011

Gale farger i trollhasselen


Når jeg i november hang opp trollhasselen med rødhvite sopper og jule-engler tenkte jeg at denne greina var typisk jul, men sannelig funker det med fargerik vårpynt også! Jeg har laget papirblomster og hjerter av Panduro Designpapir og spedde i med litt Aspegren-dekor fra Kleskroken på Verdal.
  

Vanskelig å gjengi fargene, men det er noen skikkelige fargebomber!
Trådene vises ikke til vanlig og greina ser ut som hun henger i lufta.


Og i hyllene er det også vår...
Enkel hvit ramme, mintgrønn vaskeklut og bilde av Filosofen utenpå.
Og vakker Primula (som visner altfor fort for mine ikke-grønne hender).


Under kan dere se at jeg har mine gråe hjørner av huset, men det er ikke mange.
Den forferdelige døra fra 1962 har jeg prøvd å fikse litt med wallsticker-rammer på begge sider.
Så nå er den ikke så stygg, men kanskje litt kul??


Ser dere sola skinner inn på stua?! Våryrheten kommer og plutselig har jeg vært på KappAhl og kjøpt meg en flott, fargerik tunika til varmere dager. Ja, jeg vet at det er mer slankende med svart på en brystfager og ferm dame som meg, men litt flowerprint er da mye morsommere!?

`

GOD VÅR!
Og takk for trivelige kommentarer og velkommen til nye følgere!
Nå har jeg snart 60 følgere og ønsker meg mange fler! Det er ingenting som er så motiverende som nye følgere, feedback og positive kommentarer:-)

1 kommentar:

  1. så herlige farger du har i hjemmet ditt, Maratonjente:)Fine bilder, vakre ting og super glassdør, god ide med wallstickers på den:)

    Trollhasselen er prikken over ien:) Vurderer å løpe til Kappahl å kjøpe farget tunika jeg også;) Jeg er også noe stor, men bruker nesten aldri svart:)

    Klem Trine:)Jeg kan hente deg ett sted får bloggtreffet, så har du jo truffet og kjenner meg...jeg er lett å bli kjent med:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...