lørdag 29. januar 2011

Snømann - invasjon


Ute regner det og snøen smelter sakte bort... Men inne har jeg hatt en liten invasjon av snømenn:-)
Disse trivelige karene kommer på besøk sent i november og eier ikke hjemvett, så de drar som regel ikke hjem før påskekaninene kommer og hiver de ut. Etter jul forsvinner både nisser og engler, men denne gjengen tar ikke hatten sin og går. Neida...


De har ikke spesielt til sosiale antenner og hiver seg med der de egentlig ikke har noe å gjøre. Denne veggen er jo fylt med sommerbilder fra Tyrkia, Hellas og Skatval, men hvem står ikke på hyllen?... 4 snømenn!
Jeg prøvde å flytte på de, men da jamret de høyt og argumenterte med at de matchet veldig de andre fargene.. De kjenner meg godt og vet jo at fargematching er mitt svake punkt.


Passe uhøflige er de også... Som ekte norske snømenn er de svake for norsk laks, så har vi et skikkelig godt fiskemåltid kan du være sikker på at de tusler ned trappen og inviterer seg selv...
"Innpåslitan!" (som vi sier i Trøndelag).

~*~*~*~
Ja, ja... sånn går no dagan..Klokka er halv tre på natta og jeg tror halsbetennelsen har angrepet hjernen og fantasien. Men man får det ikke artigere enn man gjør det til selv! Men nå skal jeg gå å legge meg før jeg kommer opp med flere ville historier... Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...