torsdag 27. januar 2011

Heia Norge!!


Idag startet NM på ski på Steinkjer og Storebror sin skoleklasse tok buss dit i morrest og var med i heiagjengen!! Og er vi jo patrioter så må vi jo ha litt flagg!
Han mente han egentlig burde ha det greske flagget på det andre kinnet, siden han er halvt greker og halvt norsk, men vi ble enige om at siden det var så få grekere i løypa så droppet vi det denne gangen:-)

I går fikk jeg også kjempegode nyheter, bestevenninnen min i Athen som egentlig er fra Inderøya har kjøpt seg hus på Røra og tar med seg sin greske mann og døtre og flytter nordover! Det er utrolig artig at det blir flere grekere i fylket. Tror sannelig jeg må starte Gresk-norsk forening i Nord-Trøndelag!!

Hipp, hipp hurra, Norge er bra!!!

1 kommentar:

  1. Hei!
    Kom innom din blogg i dag-ble mest nygjerrrig på din tittel...puh....heldigvis var du helt som meg;)
    Må være intresant å dele livet med en greker;)
    Jeg forelska meg i Hellas for massevis av år siden,
    syden tur til Aegina;)
    Å siden har jeg drømt om Hellas,titt og ofte,)
    Blir nok flere turer ja..
    Koselig å finne din blogg!
    Klæm fra Beate i Nord Norge

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...