tirsdag 11. januar 2011

Fargeglad keramikk


Jeg må bare tipse dere om Goforms fargeglade keramikk. Det er Beate L. Kristiansen som står for disse lekre fargeklattene. Fatene kan vel både henges på veggen og brukes som dekorativt fat. Og koppene kan brukes som vase, til en god cappucino eller litt rødvin på en fredags kveld. Jeg blir iallefall i godt humør av disse fargene, limegrønn, rosa, turkis, lakserød osv.

Jeg kjøpte fat og kopp til mamma i julegave og det ble storsuksess!

Bildene her har jeg tatt ifm. markedsføring av gavebutikken på Stiklestad Nasj. Kultursenter hvor jeg jobber. Du kan også besøke verkstedutsalget hennes på Ranheim. Mer info om kunstneren finner du her: http://www.goform.no/ 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...