onsdag 12. januar 2011

Cupcake-mania

 Idag blir det et skikkelig muffins-innlegg! Lenge leve karbohydratene!
Først må jeg bare dele med dere en blogg om muffins, nærmere bestemt bloggen til kafeen Fairytale Cupcakes som holder til ved Leuthenhaven i Trondheim! Et besøk der er et must om du er i Trøndelag! Yammmm.... Sjekk ut bloggen HER

Bildet nedenfor er fra Facebooksiden deres. Ja, så lekre er de faktisk! Og smaker fantastisk!


For meg som har følgt Sex & Singelliv i alle de år, må jeg si de minner mye om de cupcakes'ene som Carrie og Miranda gafler i seg utenfor Magnolias Bakery i New York. Nå har jeg bare vært i "the big Apple" en gang, så da får vi nøye oss med Fairytale Cupcakes i Trondheim:-)

  
Muffinshysteriet har spredd seg til interiørverdenen også. Alle produktene under er fra Kremmehuset.
Skiltet øverst er også derifra. Jeg var innom igår og da hadde de til og med søte applikerte puter med muffins på! Sweet! Enn å hatt en datter jeg kunne ha sukret full med rosa interiør, jenterom og cupcakes:-)
 Serveringsfat for muffinser, cupcakes og alt annet med strøssel på:-)
 Muffinspute for litt søt søvn....

 Oppskriftsbok for muffinser og alt annet søtt:

Glem heller ikke GIVEAWAY'en min, bli med i trekningen om et søtt Bloominville skjerf!

8 kommentarer:

  1. herlig med cupcakes- jeg har vært på farytale en gang- men nå har vi jo flyttet fra trøndelag. Er du gift med en greker? Mannen min er halvt gresk- men oppvokst i norge- men søsteren hans er faktisk gift med en fra Athen (de bor i norge)
    Ha en fin kveld da;)

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Så gøy da! Jepp, jeg er gift med Ioannis og vi har sønnene Sokrates og Dimitris sammen! Jeg har bodd 13 år i Vrilissia i Athen, men har de siste 5 årene bodd i Verdal. Ikke det helt store greske samfunnet her i Nord-Trøndelag, jeg tror vi er totalt 8 stk. Både jeg og barna snakker flytende gresk siden vi jo fortsatt har sommerhuset vårt i Maraton, ca. en halv time fra Athen og ofte besøker vårt andre hjemland. Maria som har bloggen The Little Box og jobber på Pryd på Bakklandet (bor på Levanger) er jo også gresk. Vi skulle tatt oss et bloggermøte:-)

    Ha en finfin kveld du også!
    Klem fra Maratonjenta.

    SvarSlett
  3. Åh, det så virkelig nammis ut altså!!! :) og jeg som var i Trondheim i går! visste ikke om den plassen :)

    leser i innlegget over her at du bor på Verdal! gøy, jeg bor på LEvanger :)

    OG enda artigere var det at du anbefalte JKE, mannen jobber på JKE Levanger og der selger de corianplater også! :) for ett sammentreff! hihi! :O)

    tusen takk for koselige kommentarer inne hos meg, setter pris på dem :)

    Klem fra Levanger

    SvarSlett
  4. Har merket meg at muffins ikke er som muffins før i verden:O) Skikkelige kunstverk, og de ser kjempegode ut!
    Ha en flotters kveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Enig med deg, de har fantastiske cupcakes. Skikkelig snadder :)

    SvarSlett
  6. Den puta og oppskriftsboka er jeg nesten bare nødt til å ha! Elsker muffins og Kremmerhuset :)
    Og neste gang jeg er i Trondheim så må jeg absolutt smake på en av de herlighetene.

    SvarSlett
  7. jeg blir bare sulten ved å se innlegge ditt:P

    SvarSlett
  8. Hello,
    So nice to get to know some more about you!
    i just posted about some Greek blogs to get you started on Greek design. have a lovely day ;0

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...