torsdag 27. januar 2011

Bonytt på do


Dagens tema: Do og Bonytt....
Grunnene til dette temaet er 2, for det første har det gått en viss sykdomsrunde på jobb og i vennekretsen... ja... en skikkelig drittsykdom kan man si. Grekern jobber jo i barnehage og får stadig med seg slike artige bakterier hjem. Tror han en dag satt 1,5 time i strekk på toalettet! Da er det bra å ha 2 do!


Den andre grunnen til dette temaet er at min nærmeste nabo har nettopp hatt besøk av journalist og fotograf fra BONYTT. Mannen og faren hennes har pusset opp i nesten 5 år nå og har ofret uttallige timer, svette og blåe tommler i dette huset. Hun er en heltinne uten like, med to små barn og nattvaktjobb har hun holdt ut leeenge synes jeg. Men så har det blitt flott også! Hun har skikkelig teft og interiørsans. Hun søkte om hjelp og råd til hvordan de skulle løse å gå ifra en horisontaldelt tomannsbolig til å bli en enemannsbolig.
 Jeg gleder meg til å se artikkelen, den kommer vel på trykk om noen måneder:-)


På det øverste bildet ser dere det flotte blad-opphenget jeg har kjøpt på Kremmerhuset og med endel interiørblader oppi (jeg elsker Rom123, BoligPluss, Vakre Hjem og Bonytt). Her har jeg satt smettet et Bonytt fra 2005, litt artig å se hva som virkelig var "in" for 6 år siden, man kan jo ikke si at trendene varer spesielt lenge... Men jeg tar vare på bladene, jeg kunne etterisolert huset med alle interiørbladene mine:-)



Bildene er fra gjestebadet vårt i kjelleren. Det er smått og lite, så her ble friske grønnfarger valgt. Jeg elsker Molton Brown-produktene og hamstrer bestandig godt på tax-free'en. I tillegg var jo disse grønne og matchet bra. Og en barneromslampe fra Ikea passer likegodt inn på en do som over en barneseng, hva?....


Og under har jeg brukt servietter fra Kremmerhuset og gjort litt decoupage og maling på et lærret.  


Ha en finfin dag om dere sitter på do eller leser interiørblader!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...