mandag 1. november 2010

Alv eller Pip?

Da nærmer det seg jul og det er det på tide å skrive ønskelister for både store og små.
På toppen av min liste står denne tekoppen "Alv" av Wik & Walsøe. Den er så feminin, skjør og ser ut som den er veldig god å drikke av.


Etter å ha besøkt hjemmesiden deres www.wik-walsoe.no ser jeg også at de kommer med flere nyheter nå i november. Sjekk ut seriene  "Lev" og "Lys" under.



Og på en god nummer to ligger te og kaffekopp fra Pip Studios, man kan jo ikke bli annet enn godt humør av å se på disse, eller hva? Rosa, babyblå...

Ja, egentlig burde jeg jo ha kjøpt hele serien deres, tapet og det hele. Jeg har jo siklet etter den tapeten med rammene i over ett år da jeg så den i et interiørblad for første gang. Hvem vet, kanskje jeg tar mot til meg og gjennomfører drømmen.... Jeg har jo knallrosa velurtapet fra Eijffinger på kjøkkenet så jeg er vel gal nok til det:-)




Bilder hentet fra www.pipstudio.com

Det er jo ikke det at jeg ikke har kopper i hus, ja her bugner det både av GreenHouse og Bente Hansens lekre service for Stelton som vist under.


Og i bryllupsgave fikk vi nesten komplett sett av Villeroy & Boch' sin serie "Foglia" som desverre har gått ut av produksjon. Jeg elsker fortsatt dette serviset, det passer til alt. kveldsmater, hverdagsmiddag, 50-årsdagsmiddag, sushi, teaparty med scones...
 Men det er jo bestandig så godt med noe nytt i kjøkkenskapene, så kjære julenisse ta deg en tur på interiørbutikkene og overrask meg!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Jeg synes Alv er så fin! Vakkert rett og slett! :D

    SvarSlett
  2. Elsker Alv, og har gitt bort utallige krus i julegaver. Faller alltid i smak; gode å drikke av, vid hank (det liker jeg) og drømmeaktige. Har ingen selv, men det har jeg ikke tenkt over før jeg leste innlegget dit :)))

    SvarSlett
  3. Mye lekkert! Elsker både Alv og Pip!
    Øya "vår" er Iraklia som du sikkert tippet. Koufonissi har vi vært på flere ganger, men det er blitt for turistifisert som du sier... Reiser nok tilbake om noen år når jenta vår er litt større. Herlig sted for barn!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...