mandag 11. oktober 2010

Oslotur


Vakre høstfarger på Norsk Folkemuseum...


Grekern i de fantastiske hagene på Norsk Folkemuseum.


Hope and pray... Flott kunst på Nobels Fredssenter.
Denne kunne jeg tenkt meg på en av veggene mine hjemme:-)



Nææææ, så romantisk...



Hvis du tar deg tid til å se litt opp av asfalten og alle reklameskiltene er Oslo en vakker by med masse fine bygninger. Grekern ble imponert over hvor mye greske søyler det var i denne byen.






Her er turtelduene på Icebar Oslo. Brrrrr.. Kaldt, men hærlig!





Rica G20 hadde lekre hotellrom, nydelig frokost og flott beliggenhet.




Vi måtte bare leke oss litt med alle høstbladene ved Vigelandsparken.


Da har jeg og min kjære vært på en liten longweekend til Oslo. Det var sannelig på tide med litt romantikk, vi reknet ut at det var 8 år siden vi hadde vært på tur uten barna!! Altfor lenge! Vi hadde 3 dager med flott vær og mange intrykk og opplevelser. Oslo er jo en utrolig fin by! Jeg har jo bodd så lenge i utlandet at Oslo har jeg kun vært i 3 ganger, så jeg var vel like turist som Grekern jeg hadde med med. Så vi saumfarte gatene med åpent kart og åpent sinn...
Tenker vi må gjenta denne turen:-)

3 kommentarer:

  1. kjæmpefine bilda tå dåkk:)så ut som at dåkk kosa dåkk kjæmpe my:)

    SvarSlett
  2. Så herlig dere har hatt det!..en barnefri weekend burde vært på blåresept:D

    Flotte bilder av dere!
    Ha en fin kveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Masse fine bilder av to fine mennseker!
    Oslo e da itj så værst, masse fint å sjå på der ja:) Så fint hotell dåkk låg på! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...