torsdag 8. juli 2010

Hei, velkommen til Maratonjenta-bloggen!

Etter det tittelen sier så burde jeg vel være en sporty, atletisk dame som springer maraton og har en sunn livsstil. Laaangt derifra;-) Jeg er en 38årig livsnyter som heller prioriterer venninnekvelder enn trening og mas. Nei, grunnen til at denne bloggen heter Maratonjenta er at jeg har sommerhus i den lille byen Maraton like utenfor Athen. Og ja, jeg lever et temmelig hektisk liv med en travel hverdag... ja, litt maratonlignende. Derfor Maratonjenta...

Jeg bor da med min lille norsk/greske familie i Nord-Trøndelag og stortrives her etter mange år i utlandet. Mine store interesser er interiør, kulturelle opplevelser, fotografering, familie, gode venner og en reise i ny og ne. Jeg storkoser meg med interiørblogger og selv om jeg ikke har noe designerhjem har interessen for hus/heim/dekor og interiør alltid vært der. Interiørblogger gir meg inspirasjon og energi!

Og her på bloggen skal det vel bli litt av hvert:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...